Czy nowe nowe normy emisji spalin mogą być powodem do obaw dla producentów działających w branży motoryzacyjnej?
Co decyzja Komisji Europejskiej dotycząca norm emisji spalin oznacza rynku automotive?
Jaki efekt może przynieść ustanowienie odrębnego, nowego systemu handlu uprawnieniami do emisji w odniesieniu do dystrybucji paliwa dla transportu drogowego?
Komisja Europejska zaostrzyła normy emisji spalin dla nowych samochodów – o 55% od 2030 r. i o 100% od 2035 r. w porównaniu z poziomami z 1990 r. Czy osiągnięcie tych celów jest realne?
Jak decyzja Komisji Europejskiej dotycząca norm emisji spalin może przełożyć się na aftermarket – dostawców, dystrybutorów, warsztaty samochodowe. Czy polski rynek jest na takie zmiany gotowy?
Odpowiedzi nie tylko na te pytania znajdziecie Państwo w rozmowie z Henrykiem Michalikiem – ekspertem i członkiem Polskiej Grupy Motoryzacyjnej, opublikowanej na łamach portalu MOTOFAKTOR.
Zapraszamy do lektury: PEŁNY ARTYKUŁ