#KafeteriaPGM edycja 11 – ChatGPT i sztuczna inteligencja – zastosowanie w firmie

11.05.2023 odbyła się 11 edycja #KafeteriaPGM online. Była ona poświęcona wykorzystaniu sztucznej inteligencji w pracy firm.

Podczas spotkania mieliśmy okazję dowiedzieć się, jak firma ELiX Air Fresheners, członek Polskiej Grupy Motoryzacyjnej, wykorzystuje sztuczną inteligencję w swojej codziennej działalności biznesowej. Już teraz korzystają z narzędzi opartych na Chat GPT i sztucznej inteligencji.

Kasper Stasiak z sofware house AWAKAST, odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań opartych o Chat GPT, przedstawił narzędzie opracowane specjalnie dla firmy ELiX, omawiając jego techniczne aspekty. Waldemar Stasiak, prezes i właściciel firmy #ELIX, podzielił się swoimi doświadczeniami i pokazał korzyści biznesowe wynikające z wykorzystania Chat GPT w ich firmie.

Dziękujemy wszystkim uczestnikom za aktywny udział w spotkaniu online! Było to niezwykle cenne forum wymiany wiedzy i doświadczeń w dziedzinie sztucznej inteligencji w motoryzacji.

Nadal będziemy rozwijać nasze dyskusje na temat innowacji w branży motoryzacyjnej, więc bądźcie na bieżąco i śledźcie nasze wydarzenia!

Print Friendly, PDF & Email