11.05.2023 odbyła się 11 edycja #KafeteriaPGM online. Była ona poświęcona wykorzystaniu sztucznej inteligencji w pracy firm.
Podczas spotkania mieliśmy okazję dowiedzieć się, jak firma ELiX Air Fresheners, członek Polskiej Grupy Motoryzacyjnej, wykorzystuje sztuczną inteligencję w swojej codziennej działalności biznesowej. Już teraz korzystają z narzędzi opartych na Chat GPT i sztucznej inteligencji.
Kasper Stasiak z sofware house AWAKAST, odpowiedzialny za wdrażanie rozwiązań opartych o Chat GPT, przedstawił narzędzie opracowane specjalnie dla firmy ELiX, omawiając jego techniczne aspekty. Waldemar Stasiak, prezes i właściciel firmy #ELIX, podzielił się swoimi doświadczeniami i pokazał korzyści biznesowe wynikające z wykorzystania Chat GPT w ich firmie.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom za aktywny udział w spotkaniu online! Było to niezwykle cenne forum wymiany wiedzy i doświadczeń w dziedzinie sztucznej inteligencji w motoryzacji.
Nadal będziemy rozwijać nasze dyskusje na temat innowacji w branży motoryzacyjnej, więc bądźcie na bieżąco i śledźcie nasze wydarzenia!